fredag 1. juni 2012

dette er rart

hei. nå har det gått utrolig lenge siden sist. dette føles utrolig rart, men jeg kjeder meg. så nå skal jeg prøve å forbedre meg. jeg liker jo egentlig dette såkalte "blogglivet" hvor man tar med deg det trekilo tunge kameraet overalt, for å dokumentere og for å fange øyeblikk. hvis ikke jeg husker helt feil er det ca et år siden jeg fikk denne tunge dingsen, og den (kanskje jeg skal gi det et navn) er super. luv. og skal mest sannsylig til london neste helg, så da blir det MASSE nye klær. wiiii


2 kommentarer:

  1. Nice! savna dæ :) Misunner deg alle dine klær stinemor

    SvarSlett
  2. Nice blog! (APTC)! Get the most out of your luxury travel Australia with my travel guide: best time to visit, getting around, suggested itineraries, highlights & recommended hotels.

    SvarSlett

leave a note