søndag 13. november 2011

mir und nur mir






vært hos farmor i dag. helt klart verdens søteste. var hun ikke pen når hun var tjue? det er bilde av et bilde av henne i dette innlegget. ellers har jeg slappet av, spist middag. og sett på kino. en av de søteste jeg noen gang har sett. den het one day. et liv uten og ha sett minst et dusin sånne filmer kan ikke kalles et fullverdig ett. sett fra mine øyne, hvertfall. sitter og hører på en kasset med gamle kjærlighetssanger. gud, finnes det noe bedre ? samtidlig holder jeg på å bli litt små forkjørlet så drikker varmt vann med ingefær og honning. mens jeg tenker på at jeg skulle ønske at jeg var flinkere til å ta bilder med lomografi gameraet mitt. for det er koselig. men men. skal snart sove. håper alle har husket å gi fedrene sine en god klem og kanskje en tegning. for selvom de er store sterke menn, blir de sure hvis ikke. og ja, jeg snakker fra erfaring.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

leave a note