lørdag 6. august 2011

10 things I hate about my life

- natur og ungdoms leiren ble avlyst
- jeg skal ikke gå i klasse med fride mere
- jeg kommer til å bruke opp alle pengene mine i london(har ikke sagt det, men jeg reiser til london om noen dager)
- søsteren min skal i militæret så da blir jeg på en måte enebarn
- jeg kjøpte ikke en kul levis olajakke til bare 200 kr.. hvor dum går det ann å bli?
- jeg klarer ikke å fullføre en toalettmappe jeg holder på å sy
- jeg har stått på ruleskøyter(det er morsomt) med staver, noe som fører til at man får blemmer og det gjør vondt
- pcen min har ikke noe mere minne så jeg må legge inn bilder på minnebrikke for å få tatt flere bilder
- jeg har en tendens til å søle på alle klærene mine(forferdelig irriterende)
- jeg sitter her og synes litt synd på meg selv(egentlig ikke, men det høres litt sånn ut)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

leave a note