torsdag 2. juni 2011

det man kan gjøre når man er lei av og lese til eksamen

plukke blomster som vokser like utenfor hagegjerdet
lage hjemmelagde knekkebrød og spise de nystekte med prim på. lenge siden sist jeg spiste det.. ALT FOR LENGE
se på store båter passere, og drømme om turen man snart skal ta for å feire en farmor sin bursdag.
sole seg i når det er 25 grader i skyggen. ahh. og kanskje lese en god bok. har startet med dødslekene denne uken. superspennende. har leste over to hundre sider på noen få dager.

har hvert en liten tur på hytta med mamma fra i går til i dag. det er jo fri for hele landet, unntatt de som jobber på bensinstationen. for jeg spiste en gullpinne på vei hjem. det er en av de beste pinne-isene. og det gjorde jeg når jeg egentlig burde pugget til muntlig eksamen, men unnskyld meg. jeg er ikke den som sitter dag ut og dag inn når solen smiler til meg. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

leave a note