tirsdag 24. mai 2011

sometimes nikon isn't good enough

i dag når jeg kom hjem lå det en pakke å ventet på meg. omg. jeg var litt spent for jeg og hannah(vi bestilte sammen) kunne kanskje vinne en liten overraskelse hvis vi hadde vært en av de 50 første som bestilte.  
men inni esken lå bare det vi hadde bestilt. litt kjipt, men jeg overlever. tror hannah klarer seg også.. hvis du lurte har vi bestilt film til lomografi kamerane våre. og gjett hva, jeg bestilte sort/hvit. gleder meg til å prøve. 

eksamen i dag gikk ganske bra. superduper fornøyd. pleier ikke å klare skjønnlitterære tekster, men jeg tror jeg fikk til denne. håper på en 5er. da ville jeg blitt mega glad. får bare krysse fingrene, og håpe det går like bra i morgen.   

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

leave a note