søndag 24. april 2011

some of the many

jeg leser andre blogger. og noen liker jeg bedre enn andre. jeg får vite om andre blogger ved at andre anbefaler. så derfor, her er min topp fem liste.


TESAAR. et herlig søskenbarn par på to engelske jenter som liker vintage, foto og stil


HJARTESMIL. denne her er helt skjønn. hun tar superfine bilder, av fine, søte og absurde ting. også legger hun ut gode pizzaoppskrifter. det er et pluss


kisskissbangbang. en svensk blogg som skriver om livet. viser bilder av sine fine venner og sin fine stil.


FRIDE. min beste venn. hun er super, og tar fine bilder som hun deler med verden.


ULRIKKELUND. jeg vet ikke hvorfor, men jeg leser den hver dag.

og så en helt til slutt som jeg kom på i siste liten.


KAKKILANDSVERK. en herlig moteblogg som blogger om seg selv, mote og en god blanding av begge deler. digger henne.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

leave a note